تایل مهرچین (پرچین)

تایل مهرچین (پرچین)

تایل مهرچین

تایل مهرچین چیست و چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟ در این قسمت قصد داریم در رابطه با این موضوع بسیار مهم و جذاب و جدید صحبت کنیم.

تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعات خوب و جامعی از تایل مهرچین به شما بدهیم.

تایل ۲ پله مهرچین

امروزه در سازه های جدید توجه به زیبایی یک نکته بسیار مهم است. اما زیبایی باید در کنار استحکام و مقاومت باشد تا بتواند نقش بسزایی را ایفا کند‌. استفاده از تایل مهرچین و یا ورق های تایل تکی برای پوشش سقف ساختمان ها مناسب می باشند. ورق مهرچین از جنس ورق های گالوانیزه رنگی می باشند. از این ورق ها برای پوشاندن شیروانی و سقف های شیبدار استفاده می شود. این ورق ها دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. تایل مهرچین وزن بسیار سبکی دارد. این سبک بودن وزن سبب شده است که افراد بتوانند این ورق ها را به راحتی جابجا کنند. از دیگر مزیت های آن می توان به انعطاف پذیری بالای آن، نصب آسان و سریع این ورق ها و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

برای مشاهده ورق های روغنی و سیاه کلیک کنید.

این ورق ها دوام بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی و نور خورشید دارند و در هر نوع شرایط اقلیمی یا زیر نور آفتاب طول عمر بالایی خواهند داشت. همچنین این ورق ها می توانند وزن بیش از ۴۰۰ کیلوگرم را تحمل نمایند.

ورق تایل مهرچین زیبایی بسیار زیادی دارد و طراحان از این ورق ها برای ایجاد یک نمای بسیار زیبا در ساختمان ها بهره می گیرند. این مزایا سبب شده است که افراد زیادی در خرید این ورق ها از خود تمایل نشان دهند. اگر شما نیز به دنبال یک ورق تایل مهرچین هستید با دانستن این مزایا می توانید خرید خود را با خیال راحت انجام دهید. تمام این مزایا جزو ویژگی های عالی برای یک محصول می باشد. پس اگر قصد دارید با خریدی مناسب و مقرون به صرفه ساختمان خود را زیبا نمایید این ورق ها یکی از روش های عالی برای انجام این کار می باشند.

سقف شیروانی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

تایل تک پله مهرچین

ویژگی های ورق های مهرچین

تایل مهرچین در رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. افراد می توانند یکی از رنگ های مد نظر خود را انتخاب کنند. رنگ های موجود این ورق ها شامل رنگ آبی،، قهوه ای نارنجی، سبز، قرمز و … می باشند. مقاومت ورق تایل مهرچین در برابر زلزله بسیار بالا می باشد. در هنگام وقوع زلزله سقف ها ممکن است سبب بروز خسارت جانی و مالی بسیار زیادی شوند. زیرا این سقف ها معمولاً دارای وزن زیادی هستند. استفاده از این ورق ها در سقف ساختمان ها سبب می شوند که وزن سقف تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا کند و استحکام و مقاومت آن ها نیز افزایش پیدا نماید‌.

برای خرید تایل ۳ پله کلیک کنید.

این تایل ها در برابر آتش سوزی نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. تایل مهرچین در زمان آتش سوزی می تواند از نفوذ آتش به قسمت های دیگر جلوگیری کند. همچنین به دلیل وزن سبکی که دارد می تواند مقاومت بالایی از خود نشان داده و دیرتر فرو بریزد. این تایل ها تا دمای ۷۲۰ درجه سانتیگراد نیز توانایی تحمل گرما و حرارت را دارند. این ورق ها در برابر تگرگ و طوفان بسیار مقاوم می باشند. با توجه به آزمایش هایی که بر روی این ورق ها صورت گرفته است مشخص شده که در زمان اصابت طوفان می توانند از خود مقاومت بالایی نشان دهند. چیدمان این تایل ها به گونه ای است که آب ناشی از بارش برف و باران را درون سقف نگه نمی دارد و در هنگام بارش می تواند آب را از روی سقف به پایین هدایت کند. در نتیجه می تواند از تخریب ساختمان جلوگیری به عمل بیاورد.

مشخصات فنی تایل مهرچین

ورق تایل مهرچین ضخامت های متفاوتی دارد. این ضخامت ها شامل ۴/۰ میلیمتر، ۵/۰میلیمتر و ۶/۰ میلیمتر می باشند. جنس ورق تایل مهرچین از گالوانیزه است. بر روی این ورق های رنگ آمیزی های خاصی انجام می گیرد. ابعاد این ورق ها درون کارخانه مشخص می‌شود. اما به صورت  متداول و رایج این ورق ها در طول ۱۰۰۰ میلیمتر و عرض ۴ سانتیمتر موجود می باشند. البته می ‌توان با توجه به خواست و نیاز مشتریان ابعاد و اندازه آن ها را برش زد و تغییر داد.

البته توسط کارخانه های دیگر ابعاد های متفاوت نیز تولید می شود. این ورق ها با دستگاه و به صورت کاملا اتوماتیک بدون دخالت هیچگونه دستی رنگ آمیزی می شوند. رنگ این ورق ها به گونه ای می باشد که سبب می شود در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید از خود مقاومت بالایی نشان دهند.

در ضمن شیب این ورق ها باید ۱۵ درجه باشد. قبل از نصب ورق مهرچین باید زیرسازی انجام شود. برای زیرسازی بیشتر از پروفیل های چوبی یا فلزی استفاده می کنند. این پروفیل ها در ابعاد ۴×۴  وجود دارند. بهتر است نصب و اجرای این ورق ها را به افراد متخصص و کاربلد در این زمینه بسپارید تا بتوانید نتیجه دلخواه خود را به دست آورید.

لوازم جانبی ورق مهر چین

علاوه بر داشتن یک سری وسایل اصلی، تایل ها دارای یک سری لوازم جانبی نیز می باشند. تمامی این قطعات توسط افراد متخصص مانند مهندسین و طراحان ساختمان تامین می شوند. در نتیجه نیازی به وسایل جانبی وجود ندارد. تایل ها هزینه زیادی برای مجری کار نخواهد داشت. افراد می تواند با قیمت بسیار مناسب نمای ساختمان خود را زیبا جذاب و کاربردی نمایند. اگر شما نیز می خواهید ساختمان سازی و یا ویلا سازی انجام دهید استفاده از تایل مهرچین یک انتخاب بسیار مناسب برای شما می باشد. می توانید با توجه به ساختمان خود یکی از رنگ های این تایل ها را انتخاب کرده و هارمونی زیبایی را به وجود آورید.

نحوه نصب ورق پرچین

 افراد به دلیل مزیت هایی که این ورق ها دارند می توانند با خیال راحت در طولانی مدت از این تایل ها استفاده کنند. بدون آنکه با مشکل جدی روبرو شوند. شما با استفاده از این تایل ها دیگر نگرانی در رابطه با چکه کردن بارش برف و باران و همچنین در رابطه با تغییر شکل و یا از بین رفتن این ورق ها نخواهید داشت. این تایل ها دارای گارانتی طولانی مدت می باشند و افراد می توانند با خیال راحت از آن ها درون ساخت و ساز های خود استفاده کنند.

محصولات موجود در سایت پوشش آنلاین

اگر شما قصد خرید تایل مهرچین را دارید می توانید به مجموعه پوشش آنلاین مراجعه کنید و از محصولات که این سایت دیدن نمایید. پوشش آنلاین یک مجموعه بسیار با سابقه در زمینه فروش محصولات صنعتی می باشد. سازنده های بزرگ با این مجموعه بسیار کار می کنند و از کیفیت و قیمت های این مجموعه بسیار راضی می باشند. این مجموعه توانسته است با داشتن یک فعالیت بسیار عالی نام خود را در بین افراد مطرح در این زمینه باز کند. افراد زیادی که در کار ساخت و ساز می باشند با این سایت همکاری کرده و خرید های خود را از آن انجام می دهند.‌ این مجموعه تنها به خرید اینترنتی بسنده نکرده است.

 شما می توانید با تلفن هایی که در این سایت قرار دارد تماس بگیرید و مشورت های لازم را از متخصصین این مجموعه دریافت کنید. همچنین با داشتن یک دفتر مرکزی در تهران یک امکان عالی را برای مراجعه حضوری مشتریان خود فراهم کرده است. تنها کافی است شما یک بار به دفتر این مجموعه سر بزنید و از مشورت ها و مشاوره های بی نظیر آن بهره مند شوید. اگر قصد خرید عمده برای پروژه های بزرگ خود را دارید می توانید بدون هیچ دغدغه ای محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری نمایید.

فروش مصالح شیروانی و انواع مصالح سقف شیروانی

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا در رابطه با تایل مهرچین صحبت کنیم. این ورق های رنگی زیبا توانسته اند صنعت ساخت و ساز را بسیار متحول کنند. ایجاد هارمونی با کل ساختمان می تواند نمای بیرونی ساختمان را در دید مخاطب بسیار زیبا تر نشان دهد. نمای بیرونی اولین چیزی می باشد که مشتری را جذب می کند. شما با استفاده از وسایلی مانند تایل های مهرچین می توانید این زیبایی را درون نمای خود به کار بگیرید. در مطالب بالا در رابطه با مزیت های این ورق ها صحبت کردیم. یکی از مزیت های این ورق ها قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن آن می باشد.

این مزیت ها یک ویژگی بسیار عالی به حساب می آید و افراد زیادی به خاطر همین یک ویژگی تمایل پیدا می کنند که خرید خود را از این ورق ها انجام دهند. این ورق ها به دلیل کیفیت و مقاومت بالایی که دارند می توانند بیش از پنجاه سال درون سازه ها قرار بگیرند و وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اگر شما کمی ابتکار داشته باشید و به صورت درست و تخصصی مشاوره شوید می توانید بهترین استفاده را از وسایل قیمت پایین اما با کیفیت کنید. به گونه ای که نمای شما چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب نماید. امید است با این مطالب توانسته باشید در رابطه با تایل های مهرچین اطلاعات مفیدی به دست آورده باشید. همچنین در صورت نیاز بتوانید از این ورق ها به صورت اصولی و درست بهره بگیرید و نمای ساختمان خود را زیباتر و جذاب تر نمایید.

X