ورق های روغنی و سیاه

ورق های روغنی

نمایش 1–8 از 16 نتیجه

ورق های سیاه

نمایش دادن همه 4 نتیجه

ورق های روغنی و سیاه

ورق های روغنی و سیاه دو نوع از ورق های بسیار پرکاربرد هستند. این ورق ها دارای طیف های وسیعی از نظر ضخامت و ابعاد هستند. حال اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات خوبی به دست آورید بهتر است تا پایان ما را همراهی نمایید. با دانستن این اطلاعات می توانید یک خرید درست و هوشمندانه داشته باشید.

ورق های سیاه

ورق سیاه چیست؟

یکی از روش های تولید ورق هایی با ضخامت کم و جنس فلزی، نورد گرم می باشد. ورقی که توسط این روش تولید می شود را ورق سیاه یا ورق نورد گرم می نامند.

از ورق های سیاه در ساخت محصولات ثانویه مانند تسمه ها، گاردریل ها، سایر تجهیزات ترافیکی، تیرآهن ها، مقاطع فلزی، کشتی سازی و تجهیزات عظیم صنعتی و … استفاده می شود. به علت گالوانیزه شدن ورق سیاه می توان محصولات به دست آمده از این ورق را نیز گالوانیزه کرد.

فرآیند تولید ورق سیاه

در فرآیند تولید ورق سیاه از تختال های فولادی استفاده می شود. این تختال ها به عنوان مواد ورودی به حساب می آیند. سپس تختال ها به کوره هایی منتقل می شوند. در این  مرحله بر روی ورق سیاه یک پوسته اکسیدی قرار می گیرد. قبل از ادامه فرآیند باید سطح کار به صورت کامل پاکسازی شود. سپس ضخامت این تختال توسط غلطک ها کم می شود. به این مرحله که ضخامت توسط غلطک ها کم می شود نورد خشن و یا نورد تخت می گویند. این روش سبب می شود که زمان فرآیند کار کاهش پیدا کند.

پس از مرحله نورد خشن نوبت به مرحله نورد نهایی می رسد. در این مرحله ورق ها باید به دمای خیلی بالایی برسند تا نواقص احتمالی آن ها کاملا برطرف شوند. سپس دمای ورق ها را حدود ۵۸۰ درجه کاهش می دهند و آن ها را برای مرحله کلاف پیچی آماده می سازند. مرحله نهایی شامل بسته بندی و مارک کردن می باشد. در مرحله آخر بعد از بسته بندی و قبل از اینکه از انبار یا کارخانه خارج شوند وزن کشی می شوند.

ورق گالوانیزه سیاه

انواع ورق سیاه

ورق سیاه دارای انواع و اقسام متفاوتی می باشد. این محصول از نظر کاربرد، شکل ظاهری و ترکیب به چند دسته تقسیم بندی می شود. ورق سیاه رول شده کویل یا کلاف، ورق سیاه فابریک یا شیت، ورق سیاه صنعتی، ورق سیاه معمولی جزو انواع مختلف ورق سیاه ها می باشند. ورق سیاه رول شده کویل یا کلاف: این ورق در عرض های مختلف و ضخامت های متنوع وجود دارد. این ورق های سیاه دارای طولی نامحدود می باشند. ورق سیاه فابریک یا شیت: ضخامت این ورق از ۱۵ میلی متر به بالا شروع می شود. افراد می توانند آن را در هر سایزی خریداری کنند.

ورق سیاه صنعتی: کاربرد این ورق در صنایع مختلف مانند سدسازی و یا پتروشیمی بسیار زیاد است. این ورق دارای مقدار کمی کربن داخل خود می باشد به همین دلیل به آن فولاد نرمه نیز می‌گویند. این ورق دارای شکل پذیری و انعطاف پذیری بالایی نیز می باشد.

ورق سیاه معمولی: این ورق دارای دو گرید معروف می باشد که st در آن به معنای استحکام می باشد.

برای مشاهده همه محصولات پوشش آنلاین کلیک کنید.

کاربرد ورق سیاه

یکی از کاربرد های اصلی ورق سیاه تهیه کردن مواد خام برای بسیار صنایع دیگر است. بسیاری از این مواد برای محصولات صنعتی  مانند تولید ماشین آلات صنعتی، انواع پروفیل ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. در صنایع بزرگ مانند خودروسازی، کشتی سازی، ساختمان سازی، تجهیزات کشاورزی، ساخت رینگ و چرخ، صنایع سنگ فلزی و … نیز از این ورق ها استفاده می شود.

خرید ورق روغنی و سیاه

ما در پوشش آنلاین یک مجموعه و تیمی بسیار حرفه‌ای در این زمینه هستیم. به این صورت افراد می توانند تمام نیاز های خود را در این مجموعه برطرف نمایند. پوشش آنلاین با داشتن تیمی مجرب و کاربلد توانسته است از تمام نیاز افراد را در زمینه وسایل صنعتی برطرف نماید. اگر شما سوالی در زمینه ورق سیاه و یا قصد خرید این وسایل را دارید می توانید از تکنسین ها و متخصصین این مجموعه کمک بگیرید. کافی است با شماره تلفن:۰۹۱۲۲۰۹۹۴۰۹ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید تا بتوانید بهترین راهنمایی ‌ها را دریافت کنید. پوشش آنلاین با داشتن انواع اقسام نمونه های ورق سیاه و روغنی توانسته است افراد را در داشتن خریدی مناسب و آگاه کمک کند.

برای مشاهده دیگر محصولات و خدمات ما کلیک کنید.

تنها کافی است شما به سایت این مجموعه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. این مجموعه این امکان را در اختیار شما قرار داده است که وقت خود را در رفت و آمد هدر ندهید. تنها با چند کلیک می توانید سفارش خود را قطعی کرده و خرید خود را انجام دهید. شما با داشتن آگاهی در مورد ورق های روغنی و سیاه می توانید یک انتخاب درست داشته باشید و با توجه به نیاز و خواسته خود محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

خیلی ممنون که همراه هستید.

X