...

راهنمای نکات خرید فوم پلی اتیلن

راهنمای نکات خرید فوم پلی اتیلن

شاید برای شما هم سوال شده باشد که بهترین فوم پلی اتیلن کدام است؟ هر کسی که در زمینه کسب و کار های صنعتی مشغول است و به هر طریقی ( چه برای بسته بندی چه برای عایق سازی محیط و…) نیازمند به فوم پلی اتیلن است، این سوال را دارد که کدام مدل از این فوم ها برای کار من مناسب خواهد بود. با ما همراه باشید تا راهنمای نکات خرید فوم پلی اتیلن را با یکدیگر بررسی کرده و بهترین خرید ممکن را داشته باشیم.

فوم پلی اتیلن چیست؟

 فوم پلی اتیلن به اختصار به آن PE FOAM نیز می‌گویند، نوعی رزین ترموپلاستیک است که از ترکیب حباب های ریز هوا و پلی اتیلن فشرده تولید می‌شود. به همین دلیل، فوم های پلی اتیلن بسیار سبک و انعطاف پذیر هستند و برای هر استفاده ای مناسب به حساب می‌آیند. همچنین، این فوم ها، عایق های بسیار قوی به حساب می‌آیند. تراکم سلولی بسیار بالای آن ها، منجر به ایزولاسیون برودتی، حرارتی، آب، رطوبت و … است.

این فوم ها، به دلیل تراکم سلولی بسیار بالا، بسیار متراکم تر از سایر فوم ها و عایق ها به حساب می‌آیند و برای مصارف صنعتی بسیار مناسب به حساب می‌آیند. این تراکم به این شکل است که این فوم ها از میلیون ها ریز حباب تشکیل شده اند و به همین دلیل، استحکام بالایی در برابر نفوذ آب و حرارت هستند.

راهنمای نکات خرید فوم پلی اتیلن

انواع فوم پلی اتیلن

حال باید دید که فوم های پلی اتیلن در چند نوع و قالب تولید می‌شوند. این مقوله برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. این نکته که هر کدام از انواع فوم پلی اتیلن کاربری خاص خود را داشته و برای صنایع مختلف و یا حتی ایزولاسیون نقاط مختلف به کار می‌رود، سبب می‌شود که انواع فوم پلی اتیلن، اهمیت بسیار زیادی داشته باشند. با ما همراه باشید تا با انواع فوم های پلی اتیلن آشنا شوید.

  1. فوم های ورقه ایی
  2. فوم های رولی
  3. فوم های پازلی
  4. فوم های لوله ایی

این چهار دسته، انواع فوم های پلی اتیلن را تشکیل می‌دهد. باید این نکته را دوباره یادآور شد که هر کدام از این انواع فوم ها، برای کاربری خاص خود تولید می‌شوند و هر کس متناسب با نیاز خود یکی از انواع این فوم های پلی اتیلن را خریداری می‌کند.

ویژگی های فوم پلی اتیلن

راهنمای نکات خرید فوم پلی اتیلن همراه با یکی از اصلی ترین بخش های این فوم، یعنی ویژگی های آن مطرح می‌‎شود. پس با ما همراه باشید تا ویژگی های فوم پلی اتیلن را بهتر بشناسیم و برای خرید مطمئن تر شویم.

1. قوی ترین عایق ممکن

اولین و مهم ترین ویژگی فوم پلی اتیلن، قدرت بالای آن در ایزولاسیون و عایق بودن است. همانطور که در بالا گفته شد، فوم پلی اتیلن، به واسطه ساختار خود، عایق بسیار قوی برای آب و حرارت است. پس اگر شما، فوم پلی اتیلن را برای عایق کردن محیط می‌خواهید، بهترین گزینه ممکن را پیدا کرده اید.

2. سبک وزن بودن

فوم پلی اتیلن، به واسطه ترکیب سلولی خود، بسیار سبک بوده است و از همین جهت برای حمل و نقل بسیار مناسب است. پس از این نکته هم برای شما مهم به شمار می‌آید، فوم پلی اتیلن باید یکی از گزینه های خرید شما باشد. زیرا در این زمینه، حمل آسان و بی دردسر، یکی از مسائل مهم برای شناسایی یک عایق مناسب به حساب می‌آید.

3. سازگار با محیط زیست

یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های فوم پلی اتیلن، سازگار بودن آن با محیط زیست است. فوم های پلی اتیلن، پس از تولید، مواد سمی تولید نکرده و همین امر سبب می‌شود که به محیط زیست آسیب نرسانند. همچنین، به این دلیل که فوم پلی اتیلن،  بو و مزه ندارد، برای محیط هایی مانند منازل نیز مناسب به حساب می‌آید.

فوم پلی اتیلن

4. ضد میکروب و قارچ و سایر عوامل باکتریایی

همانطور که بالا مشاهده کردید، این مدل عایق، جزو قوی ترین عایق های حال حاضر است. اما این ایزالیسیون کافی نیست. فوم پلی اتیلن، به واسطه دفع قوی در حرارت و رطوبت، مانع رشد قارچ یا میکروب ها در محیط عایق شده می‌گردد. پس اگر در اولویت های خرید شما برای یک عایق مناسب، این مورد که محیط استیریل و پاکیزه نیاز دارید، هست، باید بگوییم که یکی از قطعی ترین گزینه های روی میز، فوم پلی اتیلن است.

5. چسبندگی و انعطاف پذیری بالا

فوم پلی اتیلن، در عین حال که برای محیط های مختلف استفاده می‌شود به این دلیل که انعطاف پذیری بالایی دارد، از چسبندگی مناسبی نیز برخوردار است. پس برای محیط های مختلف و متنوعی قابلیت استفاده دارد. انعطاف پذیری فوم پلی اتیلن، سبب می‌شود که برای در هر مکانی، قابل استفاده باشند، خم شده و هر جایی را عایق کنند. در کنار این، به واسطه حذف مواد غیر قطبی از سطح فوم، خاصیت چسبندگی بسیار بالایی پیدا کنند.

6. عدم سایندگی

فوم پلی اتیلن، مانند اسفنج های پلی اورتان که سطحی متخلخلی دارند و به راحتی تراشیده شده و از بین می‌روند نیستند و از قدرت بالایی در این زمینه برخوردار هستند و در برابر سایش و از بین رفتن مقاوت بالایی نشان می‌دهند.

حال که با هم ویژگی های اصلی و اساسی فوم پلی اتیلن را دیدیم، شاه کلیدی در راهنمای نکات خرید فوم پلی اتیلن را داریم. حال باید بهترین فروشنده این فوم ها را بشناسیم، با ما همراه باشید با پوشش آنلاین آشنا شویم

بهترین ها اینگونه فعالیت می‌کنند

 پوشش آنلاین، یکی از بهترین سایت ها برای خرید شما است. اگر قصد خرید فوم پلی اتیلن یا هر نوع عایق دیگری را دارید، پوشش آنلاین یکی از گزینه های اصلی شما به حساب می‌آید. این فروشگاه مجازی، با داشتن پشتبانی آنلاین، خیال شما را از خرید کردن راحت می‌کند. شما می‌توانید به راحتی با مشاورین سایت به صورت آنلاین صحبت کرده و خرید خود را راحت کنید.

همچنین، بسیاری از افراد نیازمند به راهنمای نکات خرید فوم پلی اتیلن هستند که می‌توان با ارتباط با پشتیبانی سایت پوشش آنلاین اطلاعات بیشتر را به دست آورند.

سخن پایانی، خرید شما ابتدای همراهی ما است

در این مقاله شما با فوم پلی اتیلن، آشنا شدید و در کنار آن، انواع آن را نیز شناختید. ویژگی های اصلی فوم پلی اتیلن را نیز دیدید و اگر قصد خرید یک عایق مناسب را داشته باشید، به راحتی می‌توانید تصمیم گیری نهایی خود را انجام دهید.

حال زمان آن رسیده است که به بهترین فروشگاه آنلاین حال حاضر اعتماد کنید و از خرید خود نهایت لذت و بهره برداری را داشته باشید. اگر برای شما هم، کیفیت محصول، خدمات پس از فروش، پشتیبانی به موقع و درست و خیالی راحت از خرید، مهم است، ما در کنار شما هستیم تا تمام این مسائل را برای شما به ارمغان بیاوریم. پوشش آنلاین، همراه اول و آخر شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید یا به صفحه اصلی ما مراجعه کنید.

شماره های تماس با ما:

02166294839

09124353423

Rate this post

4 نظرات

پیام بگذارید

X