...

نصب توری مرغی با طناب

نصب توری مرغی

یکی از دغدغه‌ های اصلی افراد در نصب توری مرغی،‌ حفظ ایمنی در ارتفاعات می باشد. البته موضوعات دیگری مانند مدت زمان، کیفیت کار و هزینه نیز می‌ توانند جزو فاکتورهای مهم در این زمینه باشند. کار با طناب در ارتفاع باید به نحوی انجام شود که هیچ مشکلی برای فرد انجام دهنده به وجود نیاورد. می توان گفت مناسب ترین روش برای نصب توری، استفاده از طناب می باشد. افراد می توانند از توری مرغی ها برای ایجاد نورگیر ساختمان استفاده کنند. برای این کار باید زیرساخت بسیار مناسب در ساختمان وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید که این کار را افراد نمی‌ توانند بدون هیچ گونه زیرساختی انجام دهند. همچنین این کار باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود تا از به وجود آمدن اتفاق ناگوار جلوگیری گردد.

بررسی نصب توری مرغی

در این روش مجری با استفاده از دو طناب مجزا می‌ تواند توری مرغی را نصب کند. یکی از این طناب ها، طناب اصلی به حساب می‌ آید. طناب دیگر در صورت به وجود آمدن مشکلی مورد استفاده قرار می گیرد. این طناب باید به زیرساخت های موجود وصل شود و بتواند وزن فرد را به راحتی تحمل کند. زیرساخت های مناسب برای انجام این کار اتاق آسانسور و کانال‌ های مقاوم سازی شده کولر و همچنین پایه هواساز می‌‌ باشند.محکم بودن این زیرساخت ها نیز بسیار مهم و ضروری می باشد و افراد باید به آن توجه کنند.

بررسی ویژگی توری مرغی نصب شده

همانطور که عنوان کردیم یکی از روش های نصب توری مرغی، استفاده از طناب می باشد. توری مرغی دارای ویژگی‌ های زیادی است‌. به عنوان مثال زیبایی، دوام، قیمت و اندازه جزو ویژگی هایی می باشند که در انتخاب توری مرغی جهت پوشاندن نورگیر ساختمان تعیین کننده هستند. توری مرغی ها در جنس های پلاستیکی و فلزی نیز وجود دارند که هر کدام از این جنس ها دارای ویژگی هایی می باشند. هدف بسیاری از افراد در نصب توری مرغی، نگهداری از بالکن ساختمان می باشد.

توری مرغی

در نظر داشته باشید توری مرغی پلاستیکی به دلیل مقاومت بسیار پایین در برابر شرایط جوی مانند تابش خورشید کم دوام تر می باشد. شما برای نصب توری مرغی در پاسیو می توانید از مدل‌‌ های دیگر این محصول استفاده نمایید. در هنگام نصب توری مرغی باید به وزن آن نیز توجه کنید. وزن هر کدام از این توری مرغی ها بر اساس جنس شان متفاوت می باشد. یکی از مزایای توری مرغی پلاستیکی تنوع رنگی بسیار زیاد آن است. شما می توانید رنگ مورد نظر خود را با توجه به خواست و سلیقه تان و هماهنگ با قسمت های دیگر ساختمان انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که توری های پلاستیکی به دلیل وزن پایین کمترین قیمت را دارند و توری های سنگین از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. 

بررسی مراحل اجرا و نصب توری مرغی

برای نصب توری مرغی در قسمت پاسیو ساختمان باید یک سری مراحل را به صورت اصولی رعایت کنید تا نتیجه خوبی به دست آورید. با اجرای درست این روش می توانید از ورود حیوانات به قسمت های دیگر جلوگیری نمایید.

اولین مرحله نصب توری مرغی، شستشوی کامل نورگیر می باشد. همچنین در صورت نیاز می توانید محیط را قبل از نصب توری مرغی به صورت کامل سمپاشی نمایید. شاسی کشی با استفاده از آهن مرحله بعدی این کار می باشد. شما می توانید با استفاده از ورق گالوانیزه و یا پلی کربنات آن را بپوشانید.

در نظر داشته باشید که نحوه نصب توری مرغی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این کار باید توسط افراد حرفه ای انجام شود. شما می‌ توانید توری مرغی را به وسیله پیچ، رولپلاک و … به دیوار وصل کنید. فاصله بین پیچ ها نباید بیشتر از ۱۰۰ سانتی متر باشد. همچنین توری باید به صورت صاف و بدون هیچگونه پیچ خوردگی وصل شود. اگر عرض توری کمتر از‌محیط‌ مورد نظر باشد افراد می توانند این توری ها را به صورت مرتب کنار هم قرار داده و آن ها را به راحتی به یکدیگر بدوزند.

نصب توری مرغی

بررسی فنس های فلزی

یکی از انتخاب های عالی برای پوشاندن نورگیر و سقف بالکن، استفاده از توری مرغی می باشد. استفاده از فنس های گالوانیزه سرد: در نظر داشته باشید که این محصول از مقاومت بسیار پایینی برخوردار‌است و در اثر رطوبت و هوازدگی مقاومت خود را از دست می دهد. بهتر است از این‌ محصول در نمای بیرونی ساختمان استفاده نکنید. از این‌ محصول به عنوان توری مرغی برای نمای بیرونی ساختمان استفاده نمی شود.

استفاده از فنس گالوانیزه گرم: روش تولید این محصول سبب شده است که مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و زنگ زدگی داشته باشد. این محصول کاربرد بسیار خوبی در ساختمان و ساخت و ساز دارد. 

توری مرغی جنس گالوانیزه با روکش pvc: این محصول از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل کیفیت خیلی خوبی هم دارد اما به دلیل هزینه بسیار زیادی که برای خرید این محصول باید پرداخت شود، بیشتر در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب توری مرغی

جمع بندی

در مطالب بالا سعی کردیم تا رابطه با انواع توری مرغی و روش نصب توری مرغی با طناب صحبت کنیم تا شما بتوانید اطلاعات بسیار مهمی در این زمینه به دست آورید. همچنین در صورت لزوم از آن استفاده نمایید. سایت پوشش آنلاین یک سایت تخصصی در این زمینه می باشد. شما می توانید سوالات و ابهامات خود را از متخصصین این مجموعه پرسیده و در صورت لزوم خرید خود را انجام دهید. به این صورت می‌ توانی  محصولات بسیار با کیفیت را با پشتیبانی عالی از پوشش آنلاین خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که کیفیت در این محصولات حرف اول را می‌ زند. پس بهتر است از محصولاتی مرغوب و با کیفیت و دوام طولانی استفاده کنید تا بتوانید در دراز مدت از مزایای آن بهره مند شوید. همچنین بتوانید بدون به وجود آمدن کوچکترین مشکلی تا سالیان طولانی از آن ها استفاده نمایید.

شماره تماس های مجموعه پوشش آنلاین

۰۲۱-۶۶۲۹۴۸۳۹
۰۹۱۲۲۰۹۹۴۰۹

Rate this post

6 نظرات

  • نصب توری

    سپتامبر 29, 2023 - 12:57 ق.ظ

    کار نصب توری رو بسیار خوب و تمیز انجام دادید. تشکر از مدیر خوبتون. توضیحاتتون هم بسیار ادم رو قانع میکنه.

    • admin

      اکتبر 24, 2023 - 11:42 ق.ظ

      ممنونم از لطف و محبت شما

  • سهیل خسروشاهی

    اکتبر 24, 2023 - 11:48 ق.ظ

    من از مرحله خرید توری مرغی تا نصب توری مرغی با طناب را با فروشگاه شما جلو بردم و واقعا فوق العاده راحت و حرفه ای برام انجام شد ممنون از فروشگاه خوبتون.

    • admin

      دسامبر 25, 2023 - 3:36 ب.ظ

      خوشحالیم که راضی بودید رضایت شما افتخار ماست

  • حیدر رضایی

    اکتبر 24, 2023 - 11:49 ق.ظ

    توری مرغی در متراژ بالا هم موجود است؟

    • admin

      دسامبر 25, 2023 - 3:35 ب.ظ

      سلام و وقت بخیر بله برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانان ما تماس حاصل کنید

پیام بگذارید

X
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.